NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA

Osnovno

1. Šta je naša kratkoročna pozajmica?

Naša kratkročna pozajmica – takođe je brza ili hitna pozajmica. Ova vrsta pozajmice omogućava vam da kratkoročno pozajmite novac brzo i bez prevelike procedure. Ove pozajmice pomažu vam da u okviru jednog mjeseca podmirite nepredviđene potrebe ili izdatke odnosno da platite račune koje niste planirali u svom budžetu. Upravo zbog toga ove pozajmice idealne su za kratkoročno prevazilaženje potreba za gotovim novcem.

2. Zašto se pozajmice daju putem interneta?

Odobrenje pozajmice putem interneta štedi Vaše dragocjeno vrijeme. Izborom naših usluga na forza.ba biće Vam ponuđena najbrža i najpogodnija pozajmica u našoj zemlji. Sa našom pozajmicom nema papirologije, a aplicirati možete iz udobnosti Vašeg doma.

3. Kako funkcioniše pozajmica?

Proces dobijanja pozajmice vrlo je jednostavan i svodi se na par koraka: • Popunite aplikaciju putem interneta; • Primite mejl/sms sa odlukom o pozajmici; • Odete po novac; • Raspolažete sa novcem po želji; • Vratite svoju pozajmicu u dogovorenom roku.

4. Ko može dobiti pozajmicu?

Svi punoljetni državljani Bosne i Hercegovine starosti do 70 godina sa urednom kreditnom istorijom I prebivalištem na teritoriji Bosne I Hercegovine.

5. Mogu li dobiti pozajmicu ako već imam zaduženje kod banaka ili drugih finansijskih institucija?

Naravno. Dok god ispunjavate naša pravila za odobravanje kredita, nemate kašnjenja po postojećim kreditima i niste žirant po kreditima u kašnjenju. Mi u FORCI strogo vodimo računa o kvaliteti naših klijenata i njihovoj otplatnoj moći i zadržavamo pravo da ne odobrimo zahtjev klijenta koji ne ispunjava naša pravila.

6. Kad mogu aplicirati za novi kredit?

Zahtjev za novom pozajmicom možete podnijeti: • Kad otplatite postojeću pozajmicu. Mi nudimo samo kratkročne pozajmice. Ako Vam treba kredit sa dužim periodom otplate trenutno Vam ga ne možemo ponuditi. Naše pozajmice namijenjene su isključivo za premošćavanje potrebe za gotovim novcem u kratkom periodu od 7-30 dana. Kao odgovorna finansijska institucija ne želimo da Vas ohrabrujemo da koristite neprimjereno naše pozajmice odnosno čak i onda kada za brzim novcem nemate stvarnu potrebu. Želimo našim klientima pomoći u slučajevima kad im je potreban novac za kratko vrijeme bez pretjeranih procedura odobravanja.

7. Da li mi treba Žirant ili neka vrsta zaloga da bih dobio pozajmicu kod vas?

Ne. Kod nas u FORCI pozajmicu dobijete bez sudužnika, žiranata i dodatnih sredstava obezbjeđenja. Potrebno je samo da prilikom isplate kredita potpišete Ugovor u kreditu.

8. Da li plaćam ikakvu naknadu ako se samo registrujem na vašem sajtu?

Ne. Ukoliko postanete naš klijent I registrujete se na našem sajtu nećete platiti nikakvu naknadu u vezi sa tim. Kod nas su sve naknade prikazane transparentno i nema skrivenih naknada. Naknade se plaćaju samo ukoliko se koristi pozajmica i ta naknada je klasična naknada za obradu zahtjeva koju plaćate kod svake finansijske institucije.

9. Imao sam pozajmicu kod vas u Forci i sad ste me odbili. Zašto ste to uradili? Koji je razlog?

Iako ste već imali pozajmicu kod nas koju ste uredno vratili možda Vam više nećemo moći ponuditi novu. Svaki zahtjev za pozajmicom posmatramo posebno i ne možemo garantovati da će vam biti odobrena nova pozajmica. U svojoj procjeni boniteta klijenata koristimo širok spektar alata za procjenu rizika i sve raspoložive baze podataka u našoj zemlji. Ukoliko je došlo do pogoršanja nekog od vaših finansijskih pokazatelja moguće je da to utiče na ishod naše odluke. Naš sistem procjene boniteta stalno usklađujmeo sa najboljim praksama za procjenu rizika jer želimo da pokažemo visok nivo socijalne i društvene odgovornosti. Ako je vaš novi zahtjev odbijen pokušaćemo da vas informišemo o razlozima putem mejla.

Zahtjevi

10. Šta mi treba da dobijem pozajmicu?

Morate da zadovoljite sledeće kriterijume : • Da ste državljanin Bosne i Hercegovine • Da ste punoljetni i da nemate više od 70 godina • Da imate važeću Ličnu kartu • Da imate mejl adresu • Da imate mobilni telefon • Da niste u E kategoriji odnosno utuženi za postojeće kredite

11. Da li trebam da dolazim kod vas da podnesem zahtjev i donesem neka dokumenta?

Ne. Zahtjev podnosite u potpunosti putem interneta. U toku aplikacije unijećete vaše lične podatke kako bi smo kod Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine (IDDEEA) te u Registru kredita Centralne Banke Bosne i Hercegovine provjerili i utvrdili vaš identitet odnosno kreditna zaduženja ako ih imate.

12. Šta mi od dokumenata treba da dobijem kredit?

Od dokumenata potrebna Vam je važeća lična karta/osobna iskaznica. Nakon toga dovoljno je da popunite zahtjev za pozajmicom i mi ćemo ostalo uraditi za vas.

Proces

13. Kako da dobijem pozajmicu?

Da bi ste dobili našu pozajmicu trebate prvo aplicirati putem naše internet stranice. U par koraka popunićete aplikaciju a nakon toga mi ćemo u roku od 15 minuta provjeriti podatke koje ste unijeli i odgovoriti putem e-maila i sms poruke da li je Vaš zahtjev odobren. Samo ukoliko ste aplicirali izvan našeg radnog vremena, potrebno vrijeme za odobrenje vašeg zahtjeva može biti duže.

14. Šta se dešava kad pritisnem na dugme “Start”?

Nakon što ste pritisnuli dugme START otvoriće Vam se ekran za unos osnovnih podataka. To su podaci tipa Ime, Prezime, Broj mobilnog telefona, Broj lične karte i Jedinstveni matični broj. Na osnovu tih podataka mi ćemo Vam odgovoriti putem mejla da li ste kvalifikovani da možete podnijeti zahtjev. Ako u toku apliciranja u bilo kojem trenutku budete trebali našu pomoć slobodno nas pozovite ili nam pošaljite poruku putem SMS-a, VIBER-a, WHATSUPP-a ili SKYPE-a.

15. Koliko dugo traje proces dobijanja pozajmice?

U prosjeku Vam neće trebati više od 2 minuta da popunite zahtjev. Nakon što dobijete pozitivan odgovor sa naše strane otići ćete do najbližeg isplatnog mejsta i podići novac. Kod nas u FORCI proces od podnošenja zahtjeva do isplate traje veoma kratko.

16. Kako ću biti informisan o status mog zahtjeva?

Odluku o odobrenju ili odbijanju Vašeg zahtjeva dobićete putem SMS poruke i putem mejla koji ste koristili prilikom registracije.

17. Da li u FORCI čuvate sve moje zahtjeve za pozajmicom?

Da. Svaki put kad podnesete zahtjev mi u FORCI čuvamo podatke o vašem zahtjevu kako bi smo u svakom momentu mogli da Vam u što kraćem vremenu odgovorimo na vaše potrebe za novcem. S obzirom na veliki broj zahtjeva koje imamo od naših klijenata ovaj process je potpuno automatizovan i u potpunosti siguran.

18. Da li provjeravate lične podatke i kreditnu istoriju?

Da mi u Agenciji za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine (IDDEEA) provjeravamo tačnost podataka koje ste unijeli te na osnovu tog potvrđujemo vaš identitet. Takođe u Centralnom registru kredita pri Centralnoj Banci Bosne I Hercegovine provjeravamo Vašu kreditnu istoriju i na osnovu iste i ostalih podataka donosimo odluku o Vašem zahtjevu. Prilikom donošenja odluke u obzir uzimamo različite faktore uključujući vaše godine, da li ste zaposleni ili ne da li ste imali kredita u kašnjenju i slično. Sve provjere vršimo putem državnih agencija koje imaju vaše podatke i posjedujemo sva ovlaštenja izdata od tih agencija o korištenju tih podataka prilikom rada sa našim klijentima.

Isplata/Otplata/Kašnjenje

19. Koliko novca mogu pozajmiti?

Možete pozajmiti od 100 do 390 Konvertibilnih maraka. To na kraju zavisi i od vaših mogućnosti odnosno nivoa vašeg mjesečnog prihoda, kreditne istorije i naše prethodne saradnje.

20. Koji period otplate mi preporučujete?

Možete aplicirati za pozajmicu na period od 7 do 30 dana. Najbolje bi bilo da period otplate uskladite sa svojim novčanim prilivima tako da budete u mogućnosti da na vrijeme otplatite iznos koji smo Vam posudili.

21. Koliko će me koštati obrada kredita?

Koliko će Vas koštati pozajmica zavisi od visine pozajmice te od Vaših podataka i kreditne istorije. Tokom samog procesa apliciranja svi troškovi biće vam jasno prezentovani. Ono što vam garatujemo je da ništa niste dužni platiti ukoliko želite odustati od vašeg zahtjeva. Sve dok ne potpišete Ugovor o pozajmici prilikom isplate niste nam dužni ništa platiti. Molimo Vas da na našoj WEB stranici provjerite orijentacione troškove otplate kredita.

22. Kad mogu otplatiti svoju pozajmicu?

Vaša pozajmica ima tačan datum dospijeća. Najkasnije tog dana morate otplatiti cjelokupan iznos duga. U svakom slučaju bićete blagovremeno informisani i podsjećani na rok za otplatu pozajmice.

23. Koliki iznos moram otplatiti?

Morate otplatiti iznos pozajmice koji ste uzeli uključujući kamatu i naknadu za obradu.

24. Kojim putem mogu otplatiti pozajmicu?

Otplatu možete izvršiti na sledeće načine: • Gotovinskom uplatom u poslovnim jedinicama pošte • Putem bilo koje poslovne banke

25. Da li moram da Vam šaljem neke dokumente poštom?

Ne. Ništa od dokumenata nam ne trebate slati ili donositi. Sve provjere radimo u državnim institucijama te smo zbog toga jedinstveni na tržištu.

26. Nakon što mi odobrite pozajmicu koliko moram čekati na isplatu?

Čim dobijete informaciju da je vaš zahtjev odobren možete otići po svoj novac do najbližeg isplatnog mjesta. Naš softver za plaćanja radi u realnom vremenu što znači da je odmah nakon odobrenja vaš novac dostupan.

27. Mogu li otplatiti kredit prije datuma dospijeća?

Da. Pozajmicu možete otplatiti u svakom trenutku prije roka dospijeća o čemu nas trebate obavijestiti pisanim putem.

28. Mogu li ja produžiti rok dospijeća moje pozajmice?

Da ukoliko pozajmica nije već dospjela i ukoliko podnesete zahtjev za produženjem roka povrata. Takođe morate uplatiti i naknadu za produženje blagovremeno tj prije roka dospjeća pozajmice. Ovaj proces produžetka roka dospjeća pozajmice možete uraditi najviše 12 puta.

29. Šta da uradim ukoliko ne mogu vratiti pozajmicu na vrijeme?

Ako mislite da nećete biti umogućnosti da vratite pozajmicu na vrijeme onda se trebate ulogovati na svoj profil na našoj web adresi forza.ba i provjeriti opcije za prolongaciju roka dospijeća kredita. Izaberite opciju koja vam najviše odgovara i uplatite iznos za prolongaciju. Tek kad novac za prolongaciju bude uplaćen na naš račun možemo vam odobriti novi rok dospijeća. Takođe možete i kontaktirati naš CALL centar i naši saradnici će vam pomoći u svemu što vas interesuje. Naš broj telefona se nalazi na našoj web stranici.

Tehnička pitanja

30. Kako da uđem u svoj profil na forza.ba websajtu?

Ako ste već bili naš klijent to znači da već imate svoj profil na našem websajtu. Kliknite na dugme „Uloguj se“ u gornjem desnom uglu našeg sajta. Nakon toga će vam se otvoriti polja za unos e-mail adrese i lozinke. Ako ste novi klijent dovoljno je da izaberete iznos kredita i rok dospijeća i kliknete na dugme „START“. Nakon toga naša aplikacija će vas voditi kroz proces registracije.

31. Šta da radim ako zaboravim lozinku za ulazak u moj profil?

Ako ste zaboravili lozinku za ulazak u Vaš profil na našem web sajtu forza.ba potrebno je da kliknete na dugme „Uloguj se“ u gornjem desnom uglu sajta. Zatim kliknite na link „Zaboravili ste lozinku“ i sistem će Vas voditi dalje kroz proces promjene lozinke. Vaša nova privremena lozinka zajedno sa instrukcijama o daljim koracima će biti poslata na Vašu e-mail adresu. Privremena lozinka će biti validna jedan dan. Zato bi bilo dobro da istu odmah zamijenite sa novom lozinkom. Zbog sigurnosti Vašeg profila i podataka privremena lozinka se ne može koristiti za podnošenje zahtjeva za pozajmicom.

32. Šta trebam znati u vezi sa novom lozinkom ili promjenom lozinke?

Budite sigurni da je vasa e-mail adresa važeća. Takođe biće Vam postavljena neka sigurnosna pitanja koja sadrže detalje o Vama. Link za aktivaciju promjene lozinke će biti poslat na Vašu e-mail adresu. Biće Vam omogućeno da uradite izmjenu lozinke kada kliknete na link za promjenu lozinke.

33. Kako mogu promijenti svoju lozinku za ulazak na sajt i moj profil?

Lozinku možete promijeniti tako što ćete se ulogovati na svoj profil i otići u sekciju o detaljima klijenta.

34. Da li je sve ovo sigurno?

Da. Sve Vaše informacije i podaci se obrađuju koristeći najsigurnije protokole i enkripcije na svijetu. Naša kompanija ulaže mnogo sredstava u sigurnost našeg IT Sistema i naših procesa. Radimo sa najnaprednijim tehnologijama na svijetu i po tome smo jedinstveni u Regiji.

35. Apliciram preko iPhone/iPad i dobijam poruku da moram uključiti prihvat “cookies”-a ali ne znam kako to da uradim?

Otiđite u "Settings" zatim izaberite opciju za "Safari" koji je internet pretraživač na Vašem uređaju. Potražite opciju "Privacy" i promijenite "Block Cookies" u "Never".

36. Apliciram preko Android uređaja/telefona . Kako da dozvolim „cookies”?

Otiđite u aplikaciju za pretraživanje interneta(Chrome, Mozilla…) zatim na opciju “Podešavanja privatnosti” i odaberite opciju “Prihvati kolačiće”.

Brend ”FORZAkredit” je vlasništvo MKD “Digital Finance International” d.o.o. Banja Luka.
Zaštita ličnih podataka